Min blogglista

onsdag 12 april 2023

iINTE VISSTE JAG...

...att man blir så väldigt firad när man fyller 80 år. Flera klädbutiker har t.ex. erbjudit mig 20% om jag vill shoppa loss kring min födelsedag. Hmmm...
ICA Kvantum ser mig som en viktig kund och har grattat mig med en jättefin tårta som vi delade med goda vänner på Annandagen.
I går hämtade jag nästa tårta... 
...som ICA Maxi grattade mig med. Där fick jag också en förpackning fina servetter. Passar väldigt bra eftersom vi har gäster i dag.
Sen har jag tårtat färdigt.
MEN...
Skallsjö kyrka har bjudit in mig på en drink... 
...med efterföljande landgång och tårta.
Det verkar som att jag en gång till i livet kommer att vara yngst. Det dröjer fem år till nästa inbjudan.  
Snart ska jag börja att pusta ut....





3 kommentarer:

  1. Du är värd att bli firad...så njut av alla fina erbjudanden. 🦋

    SvaraRadera
  2. När vi flyttade hit ville många välkomna oss på liknande sätt.

    SvaraRadera
  3. Fira, fira och fira!
    Så gott men viktigast :
    Att kunna.
    Du kan.
    Hurra!

    SvaraRadera