Min blogglista

tisdag 31 augusti 2021

Nu är det slut

 Jag har nått mitt mål.
I tio år har jag nu bloggat under min pensionärsrubrik och funnit stor glädje i detta. Min intention har hela tiden varit att endast skriva om det positiva livet, som en slags dagbok.
Bilden är från 2011
2357 inlägg har det blivit från mig och uppslag till nya har aldrig saknats. Från 20 länder i världen har personer tittat in till mig och många kommentarer har det blivit vilket gläder mig oerhört. 
MEN nu är det slut.
Den här bilden är från mitt allra första inlägg på bloggen den 1 september 2011. Den får också bli min sista.
Jag niger och bockar inför dig som följt mig på ett eller annat sätt och önskar dig allt gott!
PS Jag kommer att sakna er....DS






5 kommentarer:

  1. Jag som trodde att augusti gick i mål. Så var det Pdl!!! Jag bugar och tackar för 10 år med många trevliga inlägg. Det har känts som om vi har träffats en gång om dagen. Kommer att sakna den stunden. Bloggkram från Skilli A-M och Tanten som tagit klivet 🌿

    SvaraRadera
  2. Tack för alla inlägg! Det har blivit en GOD vana att kolla din blogg efter att ha läst GP. Du har bjudit på fina bilder..tips..och skriverier.. intressant att ta del av. Jag kommer att sakna dig/det.
    Du kan väl göra inlägg ibland när lusten pockar på.

    SvaraRadera
  3. Även jag tackar för alla positiva inlägg och fina bilder. Kul med allt du delat med dig av. Det har blivit en viktigt stund att läsa din blogg. Undrar vad du kommer hitta på härnäst. Blir spännande att se om och var du dyker upp.

    SvaraRadera
  4. Du har gett både glädje, kultur och fina bilder. Tack Evalotta

    SvaraRadera
  5. Kul att följa.
    Blir lite tomt.
    ha d fint.
    Kram Peter & Kristina

    SvaraRadera