Min blogglista

tisdag 6 mars 2018

Min stund på dagen

Det här vintriga vädret har gjort att dagarna har blivit innedagar i hög utsträckning.
Då är det härligt att lägga pläd på fötterna och sätta sig i goa fåtöljen och gärna tända några ljus om det har börjat mörkna ute.
"Vit syrén" läste jag på ett par dagar och sen var jag en sväng på bokrean. Och nu har jag bytt ut Syrenen mot "Vera" i Akademibokhandelns "Låna och Läs". "Vera" är en roman av Anne Swärd, ny bekantskap för mig. Ska bli spännande. Reaböckerna får ligga till sig lite.

3 kommentarer:

  1. Skönt med läsning på e.m.
    Jag fortsätter med Karin Alvtegen (tredje boken) "En sannolik historia". Hon skriver om relationer på ett intressant och lättläst sätt.

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa. Jag lånar gärna en Alvtegen av dig. Har bara läst Skam och inte fått tag på någon mer.

    SvaraRadera
  3. Det ska du gärna få.

    SvaraRadera