Min blogglista

torsdag 15 februari 2018

Hur blev det då?

Först tog jag en bild som...
 ...jag skickade till mina barn och barnbarn tillsammans med en massa hjärtan.
 Sen tog vi Beda och...
 ...åkte ut till Hönö. Solen tittade fram lite lite men oj, vad det blåste.
 Där blev jag bjuden på lunch på Tullhuset.
 Det bjöds på extra gott till kaffet dagen till ära.
 Sen åkte vi hem igen och...
...tyckte att vi hade haft en bra hjärtedag.
När sen maken kom hem med ett fång röda tulpaner...
Ja, vad säger man? Jag har det bra! 

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag. Det gäller att ta vara på alla möjligheter .❤️ Efter utflykt till Borås köpte vi en hjärtsmörgås tårta som vi delade med dottern och grannen. Väldigt god och uppskattad ��
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Tittade på tidigare inlägg och såg din gymkasse.
    Här är min och en annan läcker nyinköpt handväska��
    Trodde jag kunde skickar bilder på dem, men ��det ”sk” sig. Det är nog bara du som kan lägga in bilder?? Ingela

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte heller lägga in en bild i kommentarerna så jag hoppas på att få se dom live så småningom.

    SvaraRadera
  4. jaa, kära hjärtanes då, vad vi har det bra!!!

    SvaraRadera
  5. H-O tycker om dig Gudrun...det visar han säkert andra dagar också men nu tog han i ordentligt.
    Vad gjorde du för honom för att uppvakta och fira till det?
    Eller är det bara kvinnan som ska få?
    I blomsteraffären nära oss var det lång kö av herrar i olika åldrar som skulle hem och uppvakta.

    SvaraRadera
  6. Just på Alla Hjärtans dag i år tog H-O initiativet men det kunde lika gärna vara jag som gjort det. Hos oss är vi verkligen jämställda. Vi gör det mesta tillsammans och hittar på lite extra för varandra vilken dag det än är. Några år köpte jag en ros till H-O men priset var så hutlöst just den dan så det ville jag inte vara med och sponsra.

    SvaraRadera