Min blogglista

tisdag 18 oktober 2016

OM...

...uppdateringar tycker jag INTE!
Förra veckan var det dags att uppdatera telefonen. Puuhhh, det skulle jag inte gjort. Nu kan jag inte lägga över bilder från telefonens kamera till datorn.... Visst blir man arg? Det ska ju bara fungera! 
Det gör det inte! 
Jag har gått igenom alla inställningar på telefonen jag kunnat hitta och ändå säger datorn att telefonen är låst. Jag låser upp och låser upp men det hjälper inte. Jag söker på datorn efter svar och hittar inget. Frustrerande! 
Resten av veckan får väl lumixkameran hänga med i fickan. Tur att jag har en fickvänlig sådan...
I dag ska jag i alla fall på tjejträff och där blir det inga sura miner.

3 kommentarer:

  1. förstår din din ilska ... ha så trevligt på tjejträffen.

    SvaraRadera
  2. Aj - det gör nästan ont. Vilken kraft det tar !!!
    Tur att ha något roligt att gå till då, för att fylla på.

    SvaraRadera
  3. Tekniken är ingenting för mig...jag är okunnig och behöver hjälp..blir osäker och glömmer fort. Hopplöst illa för jag vill kunna och klara saker själv. Bert kan bättre men ibland får jag höra att ..det har jag ju visat dig. Då blir jag arg.
    Vissa saker kan jag..men..ändringar hatar jag.
    "Hatar är ett starkt ord " sa Malva så klokt.

    SvaraRadera