Min blogglista

tisdag 2 augusti 2016

Gårdagens bild plus en till

Spännande att läsa i kommentarerna om bilden. 
En hjort? Ett sommarsmycke? Modern konst? Eller vad?
Det var regnet som gjorde bilden!!! 
Här kommer den igen.
Vi var i Härskogen för att gå en promenad. Då började det regna, ja inte bara det... Det vräkte ner och vi beslutade oss för att sitta kvar i bilen och avvakta. 
Det gjorde vi en bra stund och jag roade mig med kameran som så många gånger tidigare. Det du ser på båda bilderna är ett ute-gym, en vandringsledstavla och stigen som vi hade tänkt gå på. Men inte då! Vi gav upp och åkte hem och kokade kaffe.
Det blev en annorlunda och kul sommarbild i alla fall.

6 kommentarer:

  1. Självklart var det ute-gym, anslagstavla och en stig !!! Det såg jag också, men ville inte glänsa. Haha....

    SvaraRadera
  2. Så det kan bli, tyckte när jag förstorade upp bilden att det måste absolut vara ett konstverk, fina färger bl.a.

    SvaraRadera
  3. Så kan det bli....jag ser inte ens när jag vet vad det är.
    Akvarellmålning beter sig nåt liknande som när det är blött på glasruta ...tror jag.

    SvaraRadera
  4. Så läckert! Det såg ju ut som en akvarellmålning.

    SvaraRadera
  5. Konst på hög nivå. Jag hoppas det blir bättre väder nästa gång

    SvaraRadera
  6. Riktigt kul bilder. Du har öga för foto..

    SvaraRadera