Min blogglista

fredag 13 november 2015

Mitt november

Ja, nu menade jag inte MITT november utan Mittnovember, alltså i mitten av månaden. Det här med att skriva utan att bli feltolkad eller missförstådd är inte helt lätt. Där är bilden överlägsen. En bild tolkas på olika sätt av betraktaren utan att man frågar sig VARFÖR? eller VAD MENAR HON? 
Men det är klart.... En ensam bild som den här utan bildtext borde förbrylla och få många olika tolkningar av VARFÖR? VAD MENAR HON? ELLER INTE!
******************
Ha en fin Mittnovemberhelg så ses vi nästa vecka igen. Om lusten faller på så tror jag att julbaket och adventsfixet närmar sig.
(Hoppsan... fredagen den trettonde i dag = Lyckodag!)

2 kommentarer:

  1. Det är klart att det är lyckodag för alla oss, som läser Pdl.
    En fredag nästan mitt i november, som har datum 13.
    Kan det bättre bli?
    Positiva tankar.
    Vilka?
    Det var frågan.

    SvaraRadera
  2. En alldeles vanlig dag i Umeå ...

    SvaraRadera