Min blogglista

måndag 1 juli 2013

Spännande

I dag ska något mycket roligt ske. Jag ska äntligen få träffa min bloggarvän och hennes man från Umeå.  Vi har följt varandras bloggar under ett par år och jag tycker faktiskt att jag känner Maggan från Umeå och hennes Svenne.  Nu ska jag städa lite och fixa lunchpajen. Flitigaste kommenteraren Skilli AM och hennes man kommer också. Eftermiddagskaffet blir vi alla bjudna på hemma hos AM.
Vi kommer säkert att sitta en liten stund i växtlusthuset.
 



Vilken dag!!!



4 kommentarer:

  1. Det blir säkert trevligt.
    Jag önskar er en pratglad dag att minnas.

    SvaraRadera
  2. Det skall verkligen bli roligt att få träffas, några timmar kvar innan vi blir hämtade, vilken lyx.
    Maggan och Svenne

    SvaraRadera
  3. Skilli A-M01 juli, 2013

    Vi kommer snart...

    SvaraRadera