Min blogglista

onsdag 9 januari 2013

Ja må hon leva, ja må hon leva,,,,

I dag firar vi med hundgodis, tuggben och presenter.
GRATTIS DOLLY!
 Här är jag bara 2 månader och jag vill helst vara i famnen på husse. Jag växte snabbt och nu är jag ju inte så ofta i famnen på någon...
 ...men jag gillar jättemycket att få "gosa" med ALLA, som sätter sig...
...i min kökssoffa.
Jag går aldrig utanför tomten när jag får komma ut själv och... 
 ...när jag vill komma in igen sätter jag mig vid dörren.
Höjdpunkter på dagen är när husse eller matte tar ner kopplet från kroken och...
 ...när jag sen får springa fritt och leta pinnar då är det allra bäst eller...
...kanske är det bäst i kökssoffan ändå med full koll på familjen...
...eller med ryggen mot familjen och full koll på katter, hundar, människor, ett och annat rådjur, bilar, cyklar, mopeder....?
NU ÄR JAG I ALLA FALL SEX ÅR! 
Stor tjej, ja precis så, jag är ju en människa men det syns inte utanpå...

5 kommentarer:

  1. Grattiskram till Dolly från Maggan i Umeå

    SvaraRadera
  2. Pdl-familjens bäste vän......
    Grattis till Dolly och Er,
    som fått en så go´ hund.
    Och vi vet, det beror på just Er.

    SvaraRadera
  3. Krama Dolly från mig!!!!

    SvaraRadera
  4. Grattis Dolly! Du är fantastisk!!

    SvaraRadera
  5. Vilken lycka att ha en sån lugn och klok hund
    OCH
    hon är stilig också.

    SvaraRadera