Min blogglista

torsdag 13 september 2012

Jag måste nypa mig i armen......

Här är så bedövande vackert!
I går eftermiddag landade vi i Särna. Det kom en kort stillsam regnskur och efter den fick vi denna vackra scen. 


När det började kvällas tog jag med mig kameran ut. 
Ögongodis runt om. 




 Solnedgången...


Himlen förändrades och var bara sååå vacker hela kvällen.
Nu på morgonen ligger dimman tät men det brukar ju betyda en vacker dag. Termometern visar på 5 plusgrader. 
.................
I dag kommer Fulufjällets nationalpark få besök och sen Idre.
OM.... bloggen skulle tystna någon eller några dagar här uppe i Dalafjällen, då vet Du att jag inte kunnat nå internet via min telefon. Jag kommer tillbaka så snart det funkar igen.

6 kommentarer:

  1. God morgon igen!
    Här har dimman över sjön redan lättat och solen lyser himlen är blå vindstilla
    och nu på morgonen lite svalt.
    Det ska bli en fin höst-dag.

    Hoppfullt!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, du är verkligen duktig på att ta kort.

    SvaraRadera
  3. Välkommen att upptäcka Dalarna,
    ett Sverige i miniatyr.
    Just nu befinner Du dig i "Norrland".
    Du gör verkligen reklam för mitt landskap.
    Tack.

    SvaraRadera
  4. Så du är ifrån Norrland, va kul, varifrån??, det var därför du gjorde klimp till köttsoppan. Gick du på Folkskolseminariet i Umeå när du utbildade dej till lärare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skilli AM är från Dalarna.
      Pdl från telefonen

      Radera
  5. Åh, vilka vackra bilder! Tack för att vi får vara med på din resa och njuta av dina foton!
    Kia

    SvaraRadera