Min blogglista

tisdag 25 september 2012

I går åkte vi hem från Norge

Efter mycket trevligt festande...
 ...efter födelsedag...
...efter mysig samvaro... 
 ... efter tårtätande...
 ...så var det då dags...
 ...att ta oss genom Oslotrafiken...
 ...och styra hemåt igen.
 Vi kokade oss en avslutningsfika i husbilen efter vägen och...
...kunde konstatera att vi haft en helt fantastisk resa med massor av blå himmel ovanför takfönstret.
..
 Så kom vi då hem...
...startade tvättmaskinen...
...plockade hit...
.
...och plockade dit. Fortsätter med det i dag! 

Hoppas att Du vill vara med mig på några resminnen till. 
För det kommer mera!


3 kommentarer:

  1. Plocka hit..
    plocka dit...
    Känner igen det men
    med egen "Skalman"
    finns mycket kvar på plats.


    PS Rolig tårta DS

    SvaraRadera
  2. Att packa LAGOM är en konst.
    Oftasr tar jag med FÖR mycket "i fall att"

    Skönt att komma hem igen och att resandet gått bra.
    En god känsla brukar jag tycka.

    SvaraRadera
  3. Så fick vi vara med om hemresan också.
    Roligt att ni är nöjda med husbilsemestern
    och att allt har gått bra.
    Jag är gärna med på fler resminnen!

    SvaraRadera