Min blogglista

onsdag 23 maj 2012

Morgonsång på spa

"Åh, vilken morgon
Åh, vilken härlig dag
Åh, vilken morgon
Livet har sitt behag"

Tänk så många sånger man sjungit genom åren. Den här sången passar väldigt bra i dag. Jag tror jag ska stämma upp. Väninnan kan sjunga andra stämman. 
Visst borde man väl kunna sjunga när man är på spa?

Det var nära till havsdopp men men.... men det fanns ju andra alternativ!!!
Bilden är tagen vid 22-tiden...


Tredje versen:
"Morgonsol, vad du är skön
när du får stråla klar
Du sköna morgonsol
vad du är varm och underbar"


Passar alldeles fantastiskt bra i dag!!

5 kommentarer:

  1. Skilli A-M23 maj, 2012

    Jag sjunger GÄRNA med....

    SvaraRadera
  2. Vilket SPA är detta??

    Allt man VILL och KAN ska man uppleva och göra
    i vår ålder
    för vem vet hur länge man har lust och möjlighet.
    Sprattla på!!

    Det finns många LYCKOR.
    Jag har varit med på 3-systerträff i 3 dagar.

    SvaraRadera
  3. hej jag vet!
    På Nösunds spa, nära vårt paradis... Hälleviksstrand

    SvaraRadera