Min blogglista

måndag 5 december 2011

Nu är det "skarpt läge"

Denna veckan startar lussandet på riktigt!! 
Under hela november månad har vi träffats tillsammans, sjungit, tränat och lärt känna varandra. Ansvarig har varit Gert, som har haft hela detta uppdrag under nitton år. Själv har jag kunnat lyssna, lära och assistera. 
Men nu..... från måndag är det bara jag, en gitarrist och sju goa tjejer. 
Hur ska egentligen bandet sitta? Hur långt ska det vara?
Jag ska väl ha mitt band hängande mitt fram.......
Klara blev Partilles Lucia 2011. Hon är en härlig tjej som hela tiden tagit stort ansvar i gruppen. Läs om Klara på www.partille.se .
I dag ska jag hämta turnébussen.

4 kommentarer:

  1. Lycka till, roligt att få följa i bloggen.

    SvaraRadera
  2. Blogga på, så vi får veta vad som händer och kör försiktigt!!!

    SvaraRadera
  3. Kul med datorn för jag kan följa dig i Egypten också. Här är julpyntat för fullt men det passar dåligt när solen gassar.

    SvaraRadera
  4. Lykke til! Klem :)

    SvaraRadera