Min blogglista

fredag 30 juni 2023

Ibland tar vi en sväng...

 ...och då kanske vi hälsar på i Kölingared.
Så roligt att se att "vårt" skomakartorp vårdas...
...och ytterligare förbättras.
"Idas bod", som vi döpte gästhuset till efter vårt första barnbarn är fortfarande inbjudande.
Under tio år spenderade vi helger och sommarlov här. Härliga, roliga minnen i massor....
********
Nu är det helg och på måndag lever vi utan nätverk i ett par dagar. Vi byter operatör och det tror jag aldrig vi kommer göra igen. Puhhh...
Min tanke är att bloggen kommer ut som vanligt men vem vet?
********
Ha en fin sommarhelg!


4 kommentarer:

  1. Oj då!
    Krångligt, bara förnamnet.....
    Det där med datorer....
    Kölingared desto roligare.
    Så roligt att det vårdas! 🍀😄

    SvaraRadera
  2. Jag har också roliga minnen därifrån... vi cyklade och badade men sen fick jag gallstens-anfall och medan ni åt hade jag göront i flera timmar. AAj !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, då var det synd om dig Lisa 😢 Kommer du ihåg ösregnet som kom när vi cyklade hem från badet? Sååå blöta vi blev!!!

      Radera
    2. JOvisst kommer jag ihåg.

      Radera