Min blogglista

fredag 5 juni 2020

Tiden går

...i rasande fart.
 Känns nästan som i går när maskrosorna var små och försiktiga.
Nu stoltserar dom med sina fantastiska bollar och snart har dom flugit iväg och gjort sig klara inför nästa års nya blomning.
**************
Själv tar jag nu sommarlov, ett lååångt sommarlov. 
Tills vi ses igen... Ha en riktigt fin sommar med många nära utflykter och fina upplevelser. Hoppas att vi ses någon gång i augusti igen.
PS Om jag får abstinensbesvär så vänder jag mig till mitt Instagramkonto, ghorosen. Facebookkonto har jag ju också men använder det sällan det för bilder. DS 

3 kommentarer:

  1. Jag lät alla mina maskrosor finnas
    som minnen, förvaras, de ej rotas ut.
    För det är så skönt att sitta och minnas
    små solar i gräset när sommarn är slut.

    Ses när sommarn är slut.
    Tack för NUET.

    SvaraRadera
  2. Det var nyligen som jag visade bilder på maskrosäng och rapsfält.
    Deras tid är förbi och har blivit frön och tappat den gula fina färgen. Men vi var med när det hände och njöt av det då.

    SvaraRadera
  3. Tack för att du delat dina tankar och foton!

    SvaraRadera