Min blogglista

måndag 16 december 2019

"På förekommen anledning..."

...som man säger, tittade jag lite på statistiken för bloggen. Har inte gjort det på länge.
I lördags hade jag 205 sidvyer, alltså 205 gånger öppnade någon bloggen. Jag vet att några gör det flera gånger per dag.
Sen kollade jag statistiken för en månad. Den såg ut så här:
Totalt hade jag 1911 sidvyer. Jag kan dessutom se vilket land tittarna/läsarna har öppnat bloggen:
Ukraina.    875
Sverige.    820
USA.          97
Norge.        53
Portugal.    22
Ryssland.   15
     Nederländerna.  9
     Mexiko              7
     Vietnam.            7
     Singapore           6
Sen syns ju antal sidvyer på första sidan. Ca 147.000 sen jag började blogga. Inte illa. 
Det här är siffror som det är roligt att titta på ibland men visst, hade det varit kul om fler kommenterar. Jag har ju två mycket flitiga kommentarskrivare och det gläder mig. Men...om man jämför med de "stora" bloggarna så...
Måste ändå säga att jag är väldigt nöjd med vad  statistiken berättar för mig. Kul tycker jag med alla de olika länderna.


1 kommentar:

  1. Precis som du gillar jag statistik. Jag hade nog också tittat på vilka som tittar in. Kul att så många länder är representerade! Själv hör jag till de som kommenterar ibland, när andan faller på.

    SvaraRadera