Min blogglista

måndag 18 november 2019

Vad...

...använder jag de små manickerna till som jag skrev om förra veckan? Ja, inte bara till telefonsamtal utan till att lyssna på något. Till exempel Sommarpratarna.
Den här mannen lyssnade jag till med stort intresse. Har man som jag levt i stort sett hela mitt elev- och arbetsliv i skolans värld då blir det extra spännande att höra någon som lever det livet i dag. 
Här något helt annat men sååå spännande och igenkännande.  
Det finns så mycket intressant att lyssna på. En guldgruva att bara ösa ur... med eller utan AirPods.

3 kommentarer:

  1. Air pods. Något för vår teknikfreak.
    Men vem vet....en dag kanske vi alla går med pods i öronen...

    SvaraRadera
  2. Vem kommer då först efter av Skilli???
    Blir det den yngsta?
    Eller den kvicka, som gärna testar allt och flyger och far?
    Eller vår samhällsmedvetna, som ska ha hänga med?
    Eller gamlan, som är lite nyfiken??

    SvaraRadera
  3. Just nu har jag inget behov...MEN...vem vet jag kan ju ombestämma mig nån gång.
    Jag är "lite" allergisk och blir trött på alla som glor i sina tekniska små saker och varken hör eller ser. ALLA då menar jag gamla och unga på alla ställen och överallt. Ett konstigt beroende !?!?

    SvaraRadera