Min blogglista

måndag 11 mars 2019

Så go´a...

...ni är. Alla ni som oroade sig för mig i fredags när det inte fanns något blogginlägg på morgonen som det brukar.
Min tanke är ju att kl. 05.00 ska ett nytt inlägg publiceras varje vardagsmorgon och det är oftast förprogrammerat någon gång under helgen. När jag sen går upp på vardagsmorgonen kollar jag bloggen att allt är någorlunda som jag tänkt mig. Detta gjorde jag alltså inte i fredags. Inlägget fanns men låg som utkast och då blir det ingen publicering. 
Här kommer "Veckans ros" eller snarare tulpanbukett till er som oroade sig för mig. 

2 kommentarer:

  1. Skilli A-M11 mars, 2019

    Go´morron!!!
    Jag njuter också lite av buketten, även om jag inte oroat mig. Är man "borta", så är man.
    Trevligt var det i alla fall komma hem och läsa Pdl.
    Där stod om:
    * 79 år (3+26+50)
    * Vasalopp med frukost och förmiddagskaffe
    * Toalettbesök (maken här har samma uppfattning)
    * Fågeln som försvann
    * Den lilla röda.
    Hittade den lilla röda vid promenaden igår - kanske det ändå är vår??? trots -6 grader just nu.

    SvaraRadera
  2. OM nåt fattas som alltid brukar vara på plats
    blir man undrande och orolig.
    DÅ MÅSTE MAN KOLLA VARFÖR och reagera som vän.
    Bara lite strul inga problem...skönt!

    SvaraRadera