Min blogglista

onsdag 8 februari 2017

"Matte då...

Hon har verkligen gått massor av promenader med mig nu när Husse har haft ont i foten. Hon vill att jag alltid går jättefint i kopplet och det tycker jag ibland kan vara lite jobbigt så jag protesterar. Då kan hon bli arg på mig men sen blir hon glad igen. Hon har hela fickan full av godis och då går jag ju gärna fint.
I Matttes knä ligger jag gärna när hon sitter en stund framför TVn. Då har vi det gott tillsammans. Hon är faktiskt världens bästa Matte, tror jag..."

4 kommentarer:

  1. "I nöd och lust" och då får man hjälpas åt.
    Lite muta nödvändigt ibland men inte helt ok eller.?
    Det verkar som hunden är i största laget för att sitta skönt i ditt knä. Det man vill det kan man.
    Malva fyllde 16 igår och är längre än jag är. När hon var liten gullade vi ofta nu ryms hon definitivt inte i knät. Man får tänka och le och minnas.

    SvaraRadera
  2. Fanny vet: Du är Fannys BÄSTASTE Matte!

    SvaraRadera
  3. Helt säkert är det du, Fanny, som fått världens bästa matte och husse! Bilden är underbar! Man kan undra vem som sitter skönast, matte eller du?

    SvaraRadera