Min blogglista

fredag 10 juni 2016

-Nu ska jag berätta...

 ...en sak för dig: 
-Jag har blivit vaccinerad! Jag träffade både hundar och katter hos veterinären. Dom skällde och gnydde och skrek... Inte jag inte! Jag satt i husses knä och blev beundrad av alla. Men vet du vad? Matte glömde att ta en bild av mig fastän jag var så duktig. Inte sa jag nåt när jag fick sprutan heller. Duktigt va?
- En annan sak som jag har blivit ganska duktig på är att gå i koppel.
-Jag är ju ganska liten än så länge så därför har jag ett litet koppel.  Det hänger bredvid Dollys koppel. Dolly gick jättefint i koppel har jag hört.
-Då vill jag ju försöka gå fint också. Jag lär mig mer och mer för varje dag. Särskilt när jag får godis...
***************
-Matte hälsar och önskar alla en fin sommarhelg. Jag ska försöka att hålla mig borta från bloggen några dar men det blir inte lätt. Kul att få vara med. Vi får se hur det går på måndag.


3 kommentarer:

  1. Skilli A-M10 juni, 2016

    Hörru Fanny, det var många bra grejer, som du berättade. OK vill du ha lite´ ledigt, ta en da´ då. Men sen vill vi gärna höra hur du har´et.
    Vovv på Dig!

    SvaraRadera
  2. Du verkar vara en riktig drömvovve, ha det så skönt i helgen, men hör av dej till veckan,
    kramvov Maggan

    SvaraRadera
  3. DUKTIG VOVVE !!!
    " Sådan husse sådan hund " har jag för mig att det heter.
    Mutor fungerar överallt i alla läger...på gott och ont.

    SvaraRadera