Min blogglista

onsdag 30 mars 2016

Att fira...

...födelsedag hemifrån kan ju vara lite speciellt.
 Först och främst att handla hem allt som hushållet kräver utan bil. Kånka och bära...
 Sen välja två tårtbitar till kvällskaffet, en äppeltarte och en "vaniljhistoria".
Hoppsan, äppelkakan visade sig vara matpaj. God sådan tack och lov. Så den slank ner till lunchen.
"Vaniljhistorian" smakade alldeles utmärkt.
Firande? Just nu känns alla våra dagar som högtidsdagar. Men tack alla ni som grattat mig här på bloggen, per mail, på sms, på chat, på messinger, på facebook, på telefonen och irl/in real life. Känns helt fantastiskt att ha fått sååå många goa tankar duschade över mig i dag. 
TUSEN TACK!!

3 kommentarer:

  1. Skilli A-M30 mars, 2016

    Härligt med dusch.
    Tack Pdl för irl iaf- det visste jag ej.

    SvaraRadera
  2. Det verkar inte vara U-landsproblem ni tampas med.

    Ni är vana att promenera långt med hunden..vi tar kortare turer. MEN det blir mycket längre ca 8 km om vi är på golfbanan...då leker man och tänker inte på att man får god motion samtidigt.
    Fiffigt helt enkelt!

    SvaraRadera
  3. Det blev ett härligt firande av födelsedagen, efter vad jag kan förstå. Gott på många sätt!
    Den där "vaniljhistorien" verkar intressant!

    SvaraRadera